TTNET Müşteri Hizmetleri Numarası-Müşteri Hizmetleri Yetkilisine Direk Bağlanma

TTNET müşteri hizmetleri üzerinden TTNET Fatura Ödeme , TTNET fatura sorgulama,TTNET Adsl Hizmet Numarası Öğrenme,TTNET Kota Sorgulama,TTNET Güncel kota bilgilerinizi rahatlıkla öğrenebilirsiniz.Ayrıca TTNET abonelik sonlandırma,TTNET abonelik başvurusu gibi yüzlerce işlemi telefon üzerinden anında yapabilirsiniz.




TTNET Müşteri Hizmetleri Numarası - TTNET Müşteri Hizmetleri Yetkilisine Direk Bağlanma


TTNET yeni adıyla Türk Telekom İnternet Müşteri Hizmetleri numarası 444 0 375 ve 444 1 444 'tür.
Bu numaralardan herhangi birini cep telefonunuzdan veya sabit telefonunuzdan tuşlayıp müşteri hizmetlerine direk bağlanabilirsiniz.

TTNET Müşteri Hizmetleri Yetkilisine Direk Bağlan

1.İndirimli Fırsatlar için 
2. Ana menu için
     *1 . Teknik destek için
     *2. Tivibu Hizmetleri için
     *3.Fatura bilgisi ve Kredi kartı ile fatura ödemek için
     *4.Fatura hesap numarası ve Adsl hizmet numarasını öğrenmek için
     *5. Kampanyalar için
     *6.İnternet kampanyaları için
     *11.Güvenli internet hizmeti için;

Bu tuşlara sırasıyla tıkladıktan sonra istediğiniz menu üzerinden müşteri hizmetleri yetkilisine bağlanabilirsiniz.

3 comments

6 Aralık 2016 13:04 Reply Delete Sil

1835935683 hizmet no'lu aboneyim. Ev telefnumu kullanamıyorum daha önce çk kez arıza kaydı bıraktım ama telefonumu kullanamıyorum mağdurum.

6 Ocak 2017 13:19 Reply Delete Sil

Aloooooo 3 gündür internetimiz yok Bağcılar Kemalpaşa mahallesi 1928 sok no 6 d 6

15 Mart 2021 11:35 Reply Delete Sil

İnternet faturamı ödemek istiyorum, internet numaramı öğrenemiyorum nasıl bir kurum bu ? TTNET ne hale gelmiş anlamadım. tam bir fiyasko