İnternetimi farklı adrese nakil ettirdim,internetim çalışmıyor ? - Çözümü

 Evinizden taşındıktan sonra nakiliniz gerçekleşmesine rağmen internetiniz hala yok ise ne yapmalısınız ?

nakil-sonrasi-internetim-calismiyor

Eğer İstiklal Mahallesi No:25 'den Maltepe Mahallesi No:1 'e taşındınız ve Türk Telekom ofisine gidip Nakil (Adres Değişikliği) başvurunuzu gerçekleştirdiniz,sizin verdiğiniz randevu sonrası Türk Telekom ekipleri geldi, 1 saate kadar internetinizin açılacağını söyledi ve üzerinden saatler geçmesine rağmen halen internetiniz çalışmıyor ise öncelikle modeminizin adaptör ve ethernet kablosunun kontrollerini gerçekleştirin.Herhangi bir sorun yok ise Türk Telekom Müşteri hizmetleri 444 1 444 veya 444 0 375 nolu hatlardan Türk Telekom çağrı merkezine ulaşın.Türk Telekom çağrı merkezi yetkilisi modeminizin ayarlarını yapabilmek adına öncelikle sizleri yönlendirecektir.Tarayıcınızdan 192.168.1.1 veya 1.2 lokal ağ bağlantısı sayfasına sizi yönlendirecek ve modem arayüzüne girmenizi sağlayacaktır.Sonrasında modem şifreniz ile onların sistemleri üzerindeki şifre uyumuna bakacaktır.Eğer şifreler uyuşuyorsa ve modem arayüzünüzdeki ayarlarda herhangi bir uyumsuzluk bulunmuyorsa tekrar arıza kaydı açacaktır.Türk Telekom ekipleri internet arızalarını 24,telefon arızalarını ise 48 saat içerisinde gidermekle yükümlüdür.Bu nedenle en geç bir gün sonra Türk Telekom arıza ekipleri evinize gelecek veya sizi arayacaklardır.Arızanızın giderildiğinden emin olmak için sizinle mutlaka teyitleşeceklerdir.