Yeni binaya taşındım,fakat altyapım yok, ne yapmalıyım ?

 Yepyeni umutlarla taşındığınız dairenize yeni bina olması ve altyapısının olmaması nedeniyle bir türlü internet nakiliniz gerçekleşmediği zaman ister istemez sinirleriniz bozulabilir.Defalarca Türk Telekom çağrı merkezini aramanıza rağmen herhangi bir dönüş gelmedi ise sinir katsayınız daha da artabilir.

Peki nasıl bir yol izleyebilirsiniz?

yeni-binaya-tasindim-altyapim-yok-ne-yapmaliyim

Yeni binaya Türk Telekom altyapısı nasıl getirtilebilir?


Öncelikle Türk Telekom il/İlçe Müdürlüğü Yatırım/Planlama servisine gitmelisiniz.Binanızın yeni olduğunu,altyapısının olmadığını ve bu nedenle de nakilinizin gerçekleşmediğini ,mağdur olduğunuzu iletin.Yetkililer mutlaka binanız ile ilgili bilgi sahibidir.Size durumu açıklayacaklardır.Mesela müteahhitinizin ilgili menhole kadar kazı yapıp iletişim kabloları için boru atmadığını iletebilirler.İlk fırsatta binayı inşa eden Müteahhidinize durumu anlatmalısınız.Ve tüm enerjinizi müteahhidin ilgili kazıyı yapıp boruyu sermesine harcamalısınız.Yapıldıktan sonra tekrar aynı servise gidip durumunuzu anlattığınızda (Mümkünse dilekçe ile) en fazla 3 iş günü içerisinde altyapınız tamamlanacaktır.

Eğer Müteahhidinizin altyapıyı yaptığını ancak Telekom tarafındaki yoğunluktan dolayı altyapınızın gerçekleşmediğini iletirlerse yine dilekçe ile durumunuzu ve durumun aciliyetini iletin.En fazla 5 iş günü içerisinde altyapınız yapılacaktır.Mümkünse görüştüğünüz yetkilinin masa telefonunu da alıp ara ara hatırlatmalar da yapmalısınız.