Millenicom arıza kaydı nasıl bırakılır?


millenicom-arıza-kaydı-birakma


Millenicom'da arıza kaydı bırakmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 

1.Millenicom'un müşteri hizmetleri numarasını arayın veya online destek hizmetlerini kullanın. Müşteri hizmetleri numarası 0850 222 0 444'tür.

2.Müşteri hizmetleri temsilcisine arıza hakkında detaylı bilgi verin ve sorunun ne olduğunu açıklayın. 

3.Müşteri hizmetleri temsilcisi size çözüm önerileri sunacak veya sorunu çözmek için teknik destek ekibinden bir randevu ayarlayacaktır. 

4.Teknik destek ekibi sorunu çözmek için size yönlendirmeler verecek ve gerekirse bir teknik ekip gönderilecektir. 

5.Sorunun çözüldüğünden emin olana kadar, müşteri hizmetleri veya teknik destek ekibiyle iletişimde kalın. Not: Arıza kaydı bırakmadan önce, abonelik bilgilerinizi hazır bulundurmanız gerekebilir.