Türknet internet arıza kaydı bırakmak için 2 farklı yol var.Bu yolları açıklamaya geçmeden önce şunu belirtelim.
1.Modeminizin Power,WAN,İnternet ve Lan ışıkları yanmasına rağmen bilgisayardan,tabletten ve cep telefonundan internete çıkış yapamıyorsanız,muhtemelen modem şifreniz cihazlar ile senkronize olamıyordur.Öncelikle cihazlarınızın Wifi ' a bağlı olup olmadığını kontrol edin.Eğer Wifi'a bağlı ise Lan soketinden ethernet kablosuyla bilgisayarınıza bağlanıp adres çubuğuna 192.168.1.1 veya 2 yazıp modem arayüzünüze girip şifrenizi kontrol etmenizde fayda var.
2.Modeminizin Power ışığı hiç yanmıyorsa,adaptör ve kabloları kontrol edin.
3.Türknet'e arıza kaydı bırakmadan önce adaptörü mutlaka sökün minimum 30 sn kadar bekleyin,tüm kabloları kontrol edin,hiçbir sorun yok ise fakat hala bağlanamıyorsanız arıza kaydı bırakacağız.
Online işlemler üzerinden Türknet internet arıza kaydı bırakma işlemi
Öncelikle Android kullanıyorsanız Play Store'dan,İphone kullanıyorsanız App Store üzerinden Türknet uygulamasını indirin.
Gerekli bilgileri girdikten sonra Online işlemler sayfanıza girmiş oluyorsunuz.Bu sayfada Yardım Merkezi sekmesine tıklayın.Ardından Arıza sekmesine tıklayıp Türknet İnternet Arıza Kaydınızı oluşturmuş olursunuz.Telekom ekipleri 48 saat içerisinde arızanızı gidermiş olacaktır.
İfade Kullanİfade Kullan