Türknet İnternet Arıza Kaydı nasıl bırakılır?

  Türknet internet arıza kaydı bırakmak için 2 farklı yol var.Bu yolları açıklamaya geçmeden önce şunu belirtelim.

turknet-ariza-kaydi-birakma

1.Modeminizin Power,WAN,İnternet ve Lan ışıkları yanmasına rağmen bilgisayardan,tabletten ve cep telefonundan internete çıkış yapamıyorsanız,muhtemelen modem şifreniz cihazlar ile senkronize olamıyordur.Öncelikle cihazlarınızın Wifi ' a bağlı olup olmadığını kontrol edin.Eğer Wifi'a bağlı ise Lan soketinden ethernet kablosuyla bilgisayarınıza bağlanıp adres çubuğuna 192.168.1.1 veya 2 yazıp  modem arayüzünüze girip şifrenizi kontrol etmenizde fayda var.

2.Modeminizin Power ışığı hiç yanmıyorsa,adaptör ve kabloları kontrol edin.

3.Türknet'e arıza kaydı bırakmadan önce adaptörü mutlaka sökün minimum 30 sn kadar bekleyin,tüm kabloları kontrol edin,hiçbir sorun yok ise fakat hala bağlanamıyorsanız arıza kaydı bırakacağız.

Online işlemler üzerinden Türknet internet arıza kaydı bırakma işlemi

Öncelikle Android kullanıyorsanız Play Store'dan,İphone kullanıyorsanız App Store üzerinden Türknet uygulamasını indirin.

turknet-ariza-kaydi-birakma-uygulama-online
Gerekli bilgileri girdikten sonra Online işlemler sayfanıza girmiş oluyorsunuz.Bu sayfada Yardım Merkezi sekmesine tıklayın.
turknet-ariza-kaydi-birakma
Ardından Arıza sekmesine tıklayıp Türknet İnternet Arıza Kaydınızı oluşturmuş olursunuz.Telekom ekipleri 48 saat içerisinde arızanızı gidermiş olacaktır.

Türknet Müşteri Hizmetleri üzerinden arıza kaydı bırakma

0850 288 80 80 nolu Türknet Müşteri Hizmetlerini arayıp birkaç güvenlik sorusunu aştıktan sonra yetkiliye durumu anlatabilir ve arıza kaydınızı oluşturabilirsiniz.Ardından Türk Telekom saha ekipleri dış şebekenizi kontrol ettikten sonra gerekirse evinize girecek ve arızanızı 48 saat içerisinde ıslah etmiş olacaklardır.Aklınıza takılan soru olursa yorum kısmından soru sormanızı bekliyoruz,cevap vermek ve sizlere yardım etmek için sabırsızlanıyoruz:)