Turkcell Bulut Yeni Nesil Sanal Sunucu Fiyatları - Değerlendirmeler


 Kurumsal firmalar , websitelerini barındıracakları Server'ların  kalitesine , kesintisiz çalışmasına ve güvenliğine önem vermek durumundadır. Aksi durumda müşterileri nezdinde ciddi itibar kaybına uğrayabilirler.Bu nedenle ya ciddi bir yatırımla kendi sunucularını oluşturmaları (ki maliyeti oldukça yüksektir) ya da çok güvenilir firmalardan bu hizmeti kiralamaları gerekmektedir.

Turkcell Bulut Bilişim ürünlerinden Yeni Nesil Sanal Sunucu ürününü bu yazımızda değerlendirmeye çalışacağız.

Turkcell Bulut Yeni Nesil Sanal Sunucu Faydaları,Paketleri ve Fiyatları


turkcell-yeni-nesil-sanal-sunucu


-Windows ve Linux İşletim Sistemi

- SQL Veri Tabanı destekli

- Dahili Yedekleme Hizmeti

-Farklı Disk Tipleri (SSD,SAS)

-Veri Merkezi İnternet

-DDOS Atak Önleme Servisleri

Faydaları;

-Anlık Kaynak Takibi

-Yedekleme

-Güvenlik ve Erişim

-Hazır Sunucu Paketleri

-Uygun Maliyet

-Anlık Kaynak Değişimi

yeni-nesil-sunucu-yonetim-paneli

Turkcell Yeni Nesil Sunucu servisini Gebze , Ankara ve Dudullu Veri Merkezlerinden sağlıyor.Windows işletim sisteminde maksimum 8 TB , Linux işletim sisteminde maksimum 6TB disk alanı satın alabilirsiniz.1 aylık veri geçmişinizin yedeklemesi sağlanır.Rol bazlı kullanıcı yetkilendirmesi imkanı bulunmaktadır.Turkcell Veri merkezlerinde 140 mühendis ve 60 tekniker ile 7/24 her durumda anında müdahale edecek bir kadro ile çalışmaktadır.Gelelim paket fiyatlarına.

Turkcell Bulut Yeni Nesil Sanal Sunucu Fiyatları

1. Başlangıç Paketi ;

VCPU 2

RAM 4 GB

DISK 100 GB SAS

İşletim Sistemi Windows

Yedekle 100 GB

Entegre Güvenlik

Self Yönetim 

654 TL / AY

 2. Standart Paket ;

VCPU 4

RAM 8 GB

DISK 200 GB SAS

İşletim Sistemi Windows

Yedekle 200 GB

Entegre Güvenlik

Self Yönetim 

973 TL / AY

3. Pro Paket ;

VCPU 8

RAM 16 GB

DISK 500 GB SAS

İşletim Sistemi Windows

Yedekle 500 GB

Entegre Güvenlik

Self Yönetim 

1714 TL / AY

Bu 3 paketin dışında ayrıca kendi paketinizi oluşturup fiyatını kendi bütçenize göre de ayarlayabilirsiniz.

Değerlendirme

Piyasa koşullarını değerlendiğimizde Hosting firmalarına göre her pakette yaklaşık 150 TL kadar fazlalık mevcut.Yani daha yüksek fiyat alınıyor.Ancak Sunucu şirketinin sürekliliği çok önemlidir.Birçok Hosting firması kurulmuş bir kaç yıllık hizmetleri sonrası kapanmış ve ürünü kullanan şirketler ciddi mağdur olmuştur.Bu nedenle sağlam bir şirketten sunucu hizmeti almak çok önemlidir.

Eğer bütçeniz var ve şirketinizin uzun yıllar devam etmesi planınız var ise Turkcell'den bu hizmeti almanızı tavsiye ederiz.  

2 comments

27 Ağustos 2022 07:23 Reply Delete Sil

Sizin de dediğiniz gibi fiyatı biraz yüksek ama şirketim için sanırım en doğru karar turkcell markası olacaktır.Bir soru sormak isterim,peki 500 gblık alan şirketimizin kurumsal sitesi için olur ya yetersiz kalırsa turkcell bize nasıl yardımcı ola bilir?Veya ne yapmamız gerekir?

27 Ağustos 2022 07:26 Reply Delete Sil

Merhaba Ali Bey;
Şirketiniz için günlük trafik miktarınız eğer 2000 ziyaretçi sayısını geçerse elbette disk alanını büyütmeniz gerekir.Böyle bir durumda hemen turkcell müşteri hizmetleri numarasını 0532 532 00 00 arayarak disk alanınızı 1Tb hatta 2Tb seviyesine çıkarabilirsiniz.Disk alanında kesinlikle bir kısıtlama yoktur.Sadece başlangıç paketleri olarak Turkcell bu kampanyayı yayınlamıştır.Self olarak kendiniz istediğiniz miktarda disk ve ram miktarlarını belirleyebilirsiniz.
Aklınıza takılan tüm soruları buradan yazabilirsiniz.
İyi günler.